söndag 10 oktober 2010

Träningsvärk


Ja såhär blev det. Som sagt så är det stor skillnad mot det långa blonda, men det var meningen. Det var dags för en förändring och jag var ganska så less på det ljusa efter så många år med det. Jag känner knappt igen mig själv och det tar nog ett tag innan jag vänjer mig, men jag är väldigt nöjd i alla fall!
Redan söndag och som vanligt har helgen bara rusat förbi. Vi hade en otroligt fin dag igår när vi var ute och grillade. Vi har verkligen hittat ett guldläge, så otroligt vackert verkligen. Idag ska vi åka iväg och köpa blandare och diskho till köket, kanske kolla på kakel också. Lite mathandling på vägen hem och sen blir det bara hemmamys för hela slanten.
Jag har världens träningsvärk från igår också, Johan körde hårt med mig under styrkepasset haha! Vill bara förtydliga att han inte är personlig tränare på riktigt om någon uppfattade det så, han är bara lite lätt träningsgalen och det är bra för min del. Lättare att komma igång och fortsätta när man har någon som pushar en och driver en lätt till vansinne här hemma ;-)
Nu är det dags för frukost och sen åker vi ut på tur. Hoppas ni får en mysig söndag!




10 kommentarer:

  1. Vad FINT det blev vännen!! Skönt med förändring, är också sugen på det men vet inte vad jag skulle kunna hitta på då :P

    Hoppas ni har en bra helg! :-) Syns snart ;-) Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Du passade jätte bra i det! Jag vill också ha en förändring. Men vet inte hur. Vill spara håret nu, men samtidigt tycker jag det är skitkul med kort hår. Och nu är det i fasen "sätta-upp-i-toffs-inget-annat-funkar". Urk. =)

    SvaraRadera
  3. SV: Just nu är det bra med Fritz (ta i trä!)
    Och det är helt okej med mig.

    Hur är det med dig och din lilla familj?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ser bra ut det där du!

    Skulle behöva låna din Johan för att sparka igång mig, jag å min Johan är bättre på att peppa varandra åt andra hållet, det är ju himla skönt i soffan alltså =)

    SvaraRadera
  5. super snygga morsan. Passar dig hur bra som helst att vara mörk. stor kram på er, må lillan bra förresten? kram

    SvaraRadera
  6. Åh va fint det var! Det är så skönt med en riktig förändring ibland! Jag pendlar mellan långt, halvkort och kort.. ;) Har haft extensions ett par gånger och trivdes bra i långt, men trivs lika bra i kort. Just nu är jag sugen på långt.. men har lite för kort för att ens sätta i extensions.. ;)

    Jag har kört en hel vecka med Cambridge nu. Ska väga mig imorrn så får vi se vad som hänt. Spännande! Det har iallafall gått bra. Har oxå tänkt byta ut några måltider sen,men först måste jag byta ut alla!

    Hoppas ni får sova gott inatt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh va fin du blev. Det blev toppenbra! Kram

    SvaraRadera