måndag 11 oktober 2010

Pappas tös

Åh vilken natt! Moa somnade runt 23 tiden, vaknade 01.30, somnade 03 och vaknade igen 04.30 igen. Bara för att det var min tur att gå upp och Johans tur att sova. Hon är nog pappas tös, som sover flera timmar i sträck när det är hans nätter hihi. Så jag känner mig väl inte direkt utvilad om jag säger så, men det är bara att gilla läget. Alla nätter är ju inte såhär som tur är.

Idag ska dom komma och fixa i köket igen, så jag och Moa ska åka hem till My och sova där i natt. My är på jobbet hela dagen, så jag och Moa ska träffa Johanna och hennes söta Elliot och ta en morgonpromenad tillsammans. Äntligen!

3 kommentarer:

  1. Underbara småbarns livet! <3 ;-P

    SvaraRadera
  2. Så typiskt. att dom små inte förstår att dom ska sova när det är mammans tur att stiga upp ;)
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. så typiskt.. det är samma här, de enstaka gångerna Henke tagit Ella på helgens morgon sover hon till typ halv 8- händer aldrig annars.. kram

    SvaraRadera