fredag 8 oktober 2010

Time to change

Gomorron fredag!

Jag & Moa har varit hos moster My sedan onsdag förmiddag. Även morbror Ulf & hans Linnea har varit här, så vi har haft det så trevligt och Moa har blivit bortskämd till tusen som vanligt. Vi har ätit gott, gått långpromenader längs med älven och jag har även hunnit med ett besök hos frissan. Nu var det dags för förändring! Bort med det långa blonda och fram med riktigt chokladbrunt och lugg. Blev en stor skillnad kan jag säga och det känns riktigt bra. Det var himla skönt att sitta hos frissan och bli lite ompysslad också. Det ska jag bli även idag då massage står på schemat!

I eftermiddag kommer Johan och hämtar oss, sen blir det mys i soffan hela kvällen. Men nu väntar kaffe och sen är det dags att väcka My & Moa som har somnat om i sängen.

Ha en fin fredag!

8 kommentarer:

  1. Spännande med den nya frisyren. :)
    Kan du inte lägga upp ett kort? :)

    SvaraRadera
  2. bild på nya frillen tack! :D

    SvaraRadera
  3. Men du! Du kan ju inte skriva om en sån förändring och sen inte bjuda på någon bild. ;) Visa visa! =) Kram!

    SvaraRadera
  4. jag vill också se nya vackrare mamma mel
    / hellen

    SvaraRadera
  5. Jag håller med föregående talare, BIIIIILD!!!! :-D

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    Grattis till lilla Moa! Jag hade tyvärr glömt bort din blogg, men kom att tänka på dej, nu när jag flyttat till Karlstad. För visst var det där du bodde?

    Du följde min gravid-blogg (http://krakunge.blogg.se/mysecrets) Jag och mini-familjen lämnade Oslo för 1 ½ vecka sedan och bor sedan 1 vecka tillbaks på Rud i K-d. Jag känner verkligen ingen här. Så har du lust att ta en barnvagnspromenad någon dag?! Skulle vara väldans trevligt :)

    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  7. Åh va roligt med en sån radikal förändring, jag vill oxå se bild! =)

    Ha en underbar helg, kramis

    SvaraRadera
  8. Låter som härliga dagar ;)
    /J

    SvaraRadera