lördag 18 september 2010

Björnen sover

Vart är Moa?

8 kommentarer:

  1. en riktig babybjörn :D vår lilla prins har en likadan overall som väntar på att bli använd :)

    SvaraRadera
  2. Vilken gosig litten björn, där sover hon gött hos papy :-D
    Billy har snart växt ur sin Babybjörn, tydligen får man bara åka i den tills man väger 12 kilo? Hihi...

    SvaraRadera
  3. Men guuuuud vilken going.. (moa alltså) ;) haha!

    Ja absolut en fika, vi kommer gärna på besök nån dag! Men kaffet kan du skippa, så vöxen är inte Johanna ännu ;P

    Ja det känns bra att tagit beslutet, nu ska jag bara få produktionen att avta, men tror inte det bli några större problem. Vi hade samma problem på avd. 11 med amingen. Men de tjatade och tjatade att amingen skulle funka och komma igång. OM jag blev sönder stressad istället, ungefär dte samma som varit nu. Stressat halvt ihjäl mig att han ska ha mat så ofta samt att han inte blivit "mätt" av bara bröstmjölk. Så nu tänker jag på hans bästa och struntar fullkomligt i vad alla andra tycker coh tänker. Som sagt dte ska funka för oss och det gör det nu :) Får se vad länge vi behåller amning morgon och kväll, men dte känns ändå som en mysig stund.

    Vi kan väl höras av i början av veckan och boka en dag? :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Vad sött ♥

    Med oss är det sådär, vi åkte på en förkylning jag och Ella. Vi är glada ändå men snoriga. ;) Ska åka på en liten utflykt till Uppsala idag, har hört att de har en bra babyaffär.. Babyland. Ska bli kul att se vad det är för nåt ;)(Kanske måste hålla hårt i plånboken..haha)

    Ha en fin lördag! Kramis

    SvaraRadera
  5. vilken härlig bild ! Hon syns ju knappt :)
    Haha... hade viggo vaknat halv 4 varje morgon hade vi oxå turats om, så morgonpigg är inte jag heller, men efter 6 tycker jag allt är ok, för då har han sovit sen 8 på kvällen och jag har fått många timmars ovabruten sömn :)
    Ha en riktigt bra dag med renoverande och allt annat ni pysslar med !

    SvaraRadera
  6. hihi gulligt, är det den från HM? den har jag åxå beställt till mina pojkar :) såååå söt!

    SvaraRadera
  7. Vaknar hon 2 gånger varje natt är det helt ok. Huvudsaken är att man får sova några timmar i sträck mellan varven ! Hur går det annars är hon "snäll" och nöjd ? Sällskaps sjuk jämt eller nöjer hon sig med att ligga i babysittern och titta på er någon stund då och då ?
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh vilken söt! Skulle också vilja köpa en liten nalledräkt -är denna från HM?

    SvaraRadera