söndag 19 september 2010

Dags för rött!

Ojoj som jag har sovit i natt, som prinsessan på ärten! Och sovmorgon ända till klockan 07 på det, herregud det kan ju inte bli bättre! Vi är pigga och utsövda och det är dags att fortsätta här hemma. Det är ju en hel del att göra så det tar sin lilla tid.

Sen ska vi självklart rösta, och självklart ska det röstas rött. Hoppas verkligen att det blir regeringsbyte så Svergie slipper fortsätta förfalla! Sen åker vi vidare till Skåre för familjemiddag och valvaka.

Nu måste vi få tummarna ur här och dra igång, först ut är tvättstugan! Ha en skön söndag och rösta för tusan, det är bannemej varje människas skyldighet.

8 kommentarer:

  1. Svar: Okej, tack så mycket. Nu är det så att jag nyss flyttat från Kristianstad till Ängelholm så jag kommer inte kunna ta mig till Kristianstad idag. Hade jag vetat detta tidigare hade jag gjort det. Men tack för upplysningen.

    SvaraRadera
  2. Vad är det ni lagt kraft på att pyssla med under helgen? =)
    Vad härligt för dig att få sova, jag tänkte försöka låna ut barnen nästa helg och bara strosa runt hemma utan att ha ett öra mot sovrummet hela kvällen.

    SvaraRadera
  3. Ja man uppskattar verkligen en god natts sömn på ett helt nytt sätt när man blivit föräldrar :-) Det blir lyx rent av när man väl får sova ut och kanske tom får sovmorgon :-)
    Japp, rösta ska man! Nåt annat finns inte lixom. Å jag precis som du röstar rött! Så klart! Heja Mona! Spännande att följa valvakan ikväll. Här ska vi mysa till det med tacos å brasa :-) Ibland känns livet lite extra gött! Kram

    SvaraRadera
  4. oh, kul med någon mer som röstar rött, haha, vart jag än kikar verkar det vara blått ;)

    för övrigt ger jag upp med nappar och allt nu. prövade även att ge ersättning en kväll, men icke, haha. får acceptera att hon är extra mammig på kvällen. turligt nog tar hon ju fingret, så vi bollar henne mellan mina bröst och sambons lillfinger, haha ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är skönt att längta tillbaka :) Är på ONOFF. Hde tänkt vara leidg året ut iallafall, men det kryper i benen och gött att spara föräldradagar. Nästa höst ska jag börja plugga igen, vill bara bli klar med utbildningen som är ett år kvar. Vart är du och jobbar?

    Hur har det gått under helgen? Fått ordning en hel del? Skönt med en hel natts sömn. Jag själv har fått en ganska skön natt då A tagit E för det mesta. Sköna sovmorgnar har vi haft iallafall.. efter morgonmålet vill säga :P
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Härligt med SÖMN!
    Och självklart röstade vi idag :)
    /Charlotte

    SvaraRadera