torsdag 5 augusti 2010

Bara att ta nya tag

Jag gick och la mig igen vid 08 tiden imorse. Låg och läste en stund och sen somnade jag om och vaknade inte förren kl var efter 11. Balkongdörren stod på glänt så jag hörde hur det regnade ute när jag vaknade. Bestämde mig för att fortsätta läsa i sängen en stund till. Det var precis vad min kropp och mitt humör behövde.

Efter lunch bestämde vi oss för att åka ut till IKEA en snabbis för att kika på soffan som vi ska köpa i samband med flytten till huset. Vi beställde den i samma veva, skönt att ha det gjort. En sak mindre att tänka på när fröken väl vill kika ut. Väl hemma igen så hade min nya mobil redan kommit som jag beställde igår, snacka om snabb leverans. Det gjorde också att humöret är snäppet bättre nu på kvällskvisten :) Johan är ute på cykeltur nu och jag bara degar i soffan. Men i kväll njuter vi av 7e säsongen av The Shield, hemmagjorda hamburgare och naturgodis till efterrätt.

Visningen igår gick föressten himla bra enligt mäklaren. Ny visning är på måndag eftermiddag (det är mycket nu igen, och allt på samma gång som vanligt...) och efter det får vi se hur det blir med budgivning osv. Vi hoppas såklart på en liten vinst.

Tack ALLA för era fina, rara ord.
Tänk att det finns så många fina människor där ute - helt fantastiskt!

11 kommentarer:

  1. Aha, ja, jag hade ingen aning :) Men då hoppas jag oxå på att det sätter igång av sig självt :) För din skull helst idag, men 8/8 är ett vääääldigt bra datum ;) haha! Kram på sig!

    SvaraRadera
  2. kul att mobilen hade kommit i alla fall ;) kan inte tänka mig hur fysiskt och psykiskt påfrestande det kan vara. men jag hoppas hon kommer fortast möjligt!

    SvaraRadera
  3. Jobbig väntan jag gick över 14 dagar med minstingen, längsta dagarna i mitt liv. Men när han väl kom var han värd väntan =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas lilla snart vill titta ut, men det förståss det är juh ganska trist väder så varför skulle hon vilja komma ut nu? =)
    Ta hand om dig fina du.

    SvaraRadera
  5. oo jag förstår att du är sååå less nu, jag höll på att bli tokig i slutet, grät och mådde så dåligt, man vill ju bara ha sin bebis.. Men det kan ju inte vara långt tid kvar nu! håll ut det är värt ALL väntan, jag LOVAR!! kramar

    SvaraRadera
  6. Nej fy, igår mådde jag inget vidare. Men det gick över lika fort som det kom nästan så jag tror att det måste varit något jag ätit...

    SvaraRadera
  7. Tack tack

    Förresten.. Finns ju inget godare än naturgodis

    SvaraRadera
  8. nää moa lilla. Nu är det dags att trycka på start knappen.

    SvaraRadera
  9. ojoj.. här var vi över tiden ja! Hoppas lilla fröken fräken vill titta ut snart! :)

    SvaraRadera
  10. Du vill gärna ha ut din och ibland funderar jag på att stoppa tillbaka min(a)! Det är fullt upp här hemma med två barn och en make som jobbar! Men det är samtidigt helt underbart! Nu ut på snigeljakt!

    Lycka till nu!

    SvaraRadera
  11. Haha nej jag skulle nog aldrig våga prova i vilket fall. Som sagt bebis kommer när den kommer=) Lycka till och hoppas eran lilla plutt kikar ut snart, måste vara jobbigt att gå över?

    Kramar

    SvaraRadera