onsdag 21 juli 2010

V.40 - 4 dagar kvar till BF

Dunderklumpen v.40

Västra Skagene

Idag var det mulet och svalare ute på förmiddagen, så vi bestämde oss för lite bad och picknick. Packade väskan med vatten och kycklingbaguetter och åkte ut till Västra Skagene, så himla vackert. Så skönt att komma ut och lyssna på vattnet och fåglarna och bara njuta. Det finns så många fina ställen runt omkring här, vi älskar verkligen att vara ute i naturen. För oss är det livskvalitet!
I natt ska Johan sova ute i vindskydd (återigen, livskvalitet), så jag har laddat med tjejfilmer, choklad, cola och tuttifrutti godis. Det gäller att passa på nu innan Moa kommer, för sen är det fatcamp som gäller haha!
Men först ska vi ta med oss katterna ut på innegården, så dom får springa av sig lite och äta gräs. Sen väntar vila på soffan och god middag som Johan ska laga. Jag har det allt rätt bra ändå.

5 kommentarer:

  1. vi var på örsholmsbadet. Jag har inte vart där innan. Är jätte fint. speciellt om man har barn :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, passa på att unnan dig massor av sånt - sedan blir det svårare ;-)

    Angående halsbränna - har du testa Omeprazol? Det var det enda som bet mig mig någorlunda förra graviditeten.

    SvaraRadera
  3. Inte långt kvar tills bebisen ska kika ut nu ;-) att du vågar ha din man sovandes i vindskydd när det är så nära inpå? *ler* tänkt om du skulle få värkar just nu? han kanske inte är så långt borta?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Häftig bild ! Självklart är det upp till dig hur mycket du vill visa av dig och ert liv ! jag visar bilder av viggo och hanns utveckling till största delen för att några avmina närmsta vänner som inte bor här ska få ta del av vår vardag. Men som jag skrev igår har jag valt att för detmesta utelämna C eftersom han inte vill vara med på bild.. Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt för dig att det blvivit lite svalare!

    Först när jag läste om sova i vindskydd tänkte jag "jag vill!!". Sen kom jag till raden om tjejfilm och godis och tänkte "jag vill!!". Jag vet inte vad som är mest livskvlitet egentligen....;)

    Kram på dig, nu är det inte många dagar kvar tills du är typ fullt mobil igen!

    SvaraRadera