lördag 10 juli 2010

Packar & rensar

Tack snälla för era kommentarer, ni är så rara.
Det ska bli så skönt att flytta från lägenheten, vi är så trötta på att bo "mitt i smeten". Bor många barnfamiljer i det nya området också, känns ju väldigt bra. I går träffade vi dom nuvarande ägarna och mäklaren och skrev på lite papper. Till veckan ska vi till vår bank och ordna med handpenningen. Sen ska vi också bestämma möte med stylisten och fotografen som ska fixa med våran nuvarande lägenhet, som ska ut till försäljning inom kort.

Det är mycket nu och jag är sådär lagom stressad känner jag. Försöker verkligen att inte bli det, utan att fokusera på förlossningen i första hand. Det är liksom prio 1 och självklart det viktigaste, men det är lättare sagt än gjort kan jag säga. Men jag vet också att jag har en fantastisk sambo och familj som hjälper till med allt, så det löser sig självklart. Men jag vill i alla fall packa och rensa så mycket som möjligt innan det är dags, det underlättar ju en hel del om man säger så.

Lika så bra att sätta fart, så man får lite gjort här hemma. Puh!

3 kommentarer:

  1. Självklart SOV pappan, nu har han dock vaknat så vi ska trotsa den mulna himlen och åka till bomstad =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till köpet! Förstår om det känns härligt men också stressigt! Lycka till med allt! kram

    SvaraRadera
  3. haha... förmodligen ! jag har fått så mycke nya läsare och kommentarer sen jag flyttade till blogg.se så jag har fullt upp att svara på dem. men det är självklart JÄTTE kul ;) så, ja, ibland kanske jag skriver till fel person ;) kram

    SvaraRadera