lördag 10 juli 2010

2 veckor kvar.

Ursch vad trött jag är idag. Och den här fruktansvärt hemska värmen gör ju sitt till också, fy! Jag har i alla fall fått lite packat och rensat så det känns bra. Ska dra en repa med dammsugaren och sen får det räcka för idag. Får lov att vila mycket emellan, för nu har jag ofta starka sammandragningar/förvärkar och det tar också på krafterna. Samtidigt är det skönt, nu är det verkligen på gång. Bara 2 veckor kvar tills prinsessan ska komma ut till oss - fantastiskt.

I morgon ska vi ut och fixa lite ärenden. Köpa stora flyttkartonger, kika en sväng på IKEA efter ny soffa och säng samt handla lite mat. Vi ska också kika efter ny spis till nuvarande lägenheten som vi tänkte sätta in innan den ska säljas. Vi har rätt mycket pengar i den inre fonden och sådana saker höjer ju värdet på lägenheten mycket, så det är helt klart värt mödan.

Johan har varit i Årjäng och klättrat hela dagen, men snart kommer han hem. I kväll ska han laga god mat och efterrätt och till det blir det en film.

Ha en härlig lördagskväll!

6 kommentarer:

  1. vad blev det för film? själv är jag ensam hemma så det blev "min stora feta grekiska semester" faktiskt :)
    jag har också mkt sammandragningar och förvärkar, men jag tycker mest att det är coolt, man liksom tänker inte på att det gör ont, hihi :)

    SvaraRadera
  2. Jga fattar att du ät trött, nu är det bara några få dagar inna lillan kommer. ååå så underbart. Hoppas ni hade en trevlig kväll och att du fick god mat. kram

    SvaraRadera
  3. HÄRLIGT! Bara två veckor kvar! Håller tummarna för att det kanske kan bli liiiite tidigare :)

    SvaraRadera
  4. jag tycker också det är tidigt, men enligt BM är det normalt!? :S
    Hoppas det är bra med dig i värmen idag...

    Kram

    SvaraRadera
  5. nej, eller hur! Nästa gång får vi se till att pricka in graviditeterna lite bättre vad det gäller årstiderna ;)

    SvaraRadera
  6. ja, jag tycker mer synd om djuren, småbarn, gravida osv än om mig själv faktiskt ! Jag kan oftast sova ändå.. ( dock naken utan täcke ) ha en bra dag ! kram

    SvaraRadera