fredag 23 juli 2010

2 days to go



V.40 - komsi komsi

23 kommentarer:

  1. Oooooj! Sicken mage :)
    Hoppas du slipper gå över. Leia var ju 10 dagar innan, så jag slapp gå sådär långt som du är nu. Skönt för jag mådde inte så bra i slutet. Men sen mådde jag inte så bra i början efter Leia kommit ut heller... =P

    SvaraRadera
  2. så stor magen är, lycka till med förlossningen :)

    SvaraRadera
  3. Men gud vad magen sjunkit på dig sen senaste kortet, var det en vecka sen?
    Vilken skillnad!!! Och det gör att jag blir alldeles ivrig för då brukar de ju vilja komma ut snart ;-)
    Skitsnygg är du gumman!!!

    SvaraRadera
  4. Måste kännas jätteskönt att det inte är så lång tid kvar. Både att bli mer rörlig och sedan så klart att få träffa den lilla!

    Hoppas ni får en jättefin helg och att ni får träffa lilla Moa.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin mage, nu är det nära mål =)

    SvaraRadera
  6. Ohh! Härligt tjejen! Äntligen är du framme vid slutmålet snart! Jag har inte haft möjlighet/tid att läsa några bloggar som sagt, men vad tiden går fort! Du har varit stark som hållit ut i den vedervärdiga värme!

    Kikar in i dagarna!

    SvaraRadera
  7. Åh vad fin din mage är :) vad mysigt! Alldeles färdigbakad!
    Så spännande nu när det snart är dags! Är du nervös? Jag var rädd och nrvös och orolig hla graviditeten men på slutet var jag så less så då ville jag bara att ungen skulle komma ut så då glömde jag nog bort att vara nervös tror jag :)
    Hoppas den lilla kommer ut snart nu :) Är nyfiken jag :=)

    SvaraRadera
  8. Ojojoj vilken mage :) den ser tung ut. Men ser himla mysigt ut.

    SvaraRadera
  9. Hihi!! :D Tänk, två dagar bara...Du kan ha en bebis närsomhelst :)

    SvaraRadera
  10. Oj, nu är det inte långt kvar!! hoppas ni får ha er bebis hos er snart.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Fina magen! Hoppas att ni inte behöver vänta så länge till nu :)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Oj, spännande! Kommer det regelbundet? =)

    SvaraRadera
  13. tack så mycket och stort lycka till nu när det är så nära :) <3 kram

    SvaraRadera
  14. Åh, äntligen v 40 för dig! Lycka till med allting nu! Kram!!

    SvaraRadera
  15. Oj är det "redan" dags nu!!! så spännande, du har en häftig upplevelse framför dig och snart börjar det bästa av allt "det ljuva mammalivet" stora lycka till KRAM när det väl sätter igång!!!!!

    SvaraRadera
  16. Åh, vi längtar med så mycket så det är helt sjukt!! Känns så konstigt att det kan sätta igång NÄR SOM HELST!!! =) Fin mage du har förresten! =)

    Kramis

    SvaraRadera
  17. Ja. Hästar är toppen :) Älskar dom.

    Hoppas din bebis snart tittar ut :)

    SvaraRadera
  18. SV: Dom mammorna kan ju ta sina åsikter och köra upp dom någonstans, iaf om dom börjar gnälla på dig.
    Det ska faktiskt dom skita i.
    Ditt barn och ditt val, punkt!

    Det ska bli spännande att få se Moa sen :)
    Hoppas att ni har det bra.
    Du, karln, magen och kissarna såklart!

    Kramar

    SvaraRadera
  19. Fina du! :-) Jag tänker allt på dig! Hoppas lilla tjejen vill kika ut snart :-)

    Sv: Visst var det en kul överraskning! Han är allt påhittig ;-) Pink var verkligen sååå bra.

    Massor av kramar till dig!

    SvaraRadera
  20. Där ska jag kika in :) kram

    SvaraRadera
  21. ooo så himla fin mage!! nu är den också bamse stor precis som min var :) men oj vad snabbt man glömmer hur stor sin mage varit!! så njut nu även om du såklart vill ha din bebis nu!
    Jag vet precis hur det är att gå över tiden, gick ju över 8 dagar, kändes som en evighet!

    kramar

    SvaraRadera