torsdag 17 juni 2010

Godishyllan


Gött ska det vara!

17 kommentarer:

  1. hihi, så fin magen din är. Vad bra att allt gick ok hos BM. Lilla måste ju växa till sig =)

    Inte långt kvar för din del. Hur mår du? känns allt OK? kram

    SvaraRadera
  2. sån där har ju jag också!

    SvaraRadera
  3. Svullna fötter och ben är verkligen en pina. JAg tyckte det var skit jobbigt. Jag hade gått ner 17 kg på en vecka. Så där pratar vi mycket vatten =)

    Elle kom den 7:e och var beräknad den 15:e så en vecka för tidigt. Skönt det =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fiin du är tjejen!!! Hur mår du? Tror du vi hinner klämma in en dejt till innan Moa kommer? Kram kram

    SvaraRadera
  5. hiih härlig bild :) godis är ju såå gott :) Tack så mycket, livet är så underbart!! Hur mår ni? kramar

    SvaraRadera
  6. Å det såg ut som ni har det härligt där! :-) Skönt att det gick bra hos BM och att hon växt till sig lite lilla Moa :-)

    Vore kul och träffa er framöver igen! Hoppas ni njuter av den soliga dagen :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack stumpan. Nu har jag proppat i mig så mycket vitlök så jag har tokont i magen. :P

    SvaraRadera
  8. Åh här har det hänt saker, fint!

    Vad SKÖNT att lillan växt & att ni inte behöver oroa sig!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  9. Japp! Gôtt ska dä va! Gillar bilden skarpt :-)

    SvaraRadera
  10. Hahaha! Vilken kul bild! Gubben min han hade det nog värst under slutskedet av graviditeten han. Under förlossningen var jag så inne i mig själv och han höll sig lite i bakgrunden så nåt besatt beteende lockades aldrig fram i mig :-) Hehehe!

    SvaraRadera
  11. Magen kan användas till mkt :) Stor och fin. Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  12. Men vilken UNDERBART härlig bild! Mysmage. Inte långt kvar nu... Spännande!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Haha...vilken härlig bild! ^^

    SvaraRadera