fredag 12 februari 2010

En bild säger mer än tusen ord



Jag älskar dig



5 kommentarer:

  1. Från Sara:
    Gud va fina ni är!! Och är så himla glad att allt går bra för dig med graviditeten=)

    SvaraRadera
  2. hej gumman..

    ja vän med vågen är inte jag heller.. första graviditeten gick jag ju upp allt mot slutet, 16 kg som jag gick upp!
    samtidigt var jag ju kraftig innan jag blev gravid och då ska man väl egentligen inte gå upp så mkt.. jag spydde mkt i början då och stod stilla mera..

    denna gången var jag som du.. eller är, otroligt hungrig.. och ja, man orkar ju inte träna som förr fast man försöker ju röra på sig och sådär hela tiden.. så jag gick upp många kilon på en gång och gud va jobbigt det var! nu har jag sammanlagt gått upp 16 kg iaf, och det har liksom lugnat ner sig lite på sista tiden.. även fast det går sakta men säkert uppåt.. jobbigt är det!
    men ja, man kan ALLTID bli av med allt sen OM MAN vill.. så egentligen ska du inte oroa dig och försöka njuta istället..
    kilona hinner du få veck sen, jag lovar!

    ha en underbar lördag :)
    kram.

    SvaraRadera
  3. Fin bild ! C vägrar vara med på bilder över huvudtaget ! Tog super fina bilder på en gravid kompis och hennes kille för ett tag sedan. Mysigt att ha i framtiden, själv får jag vara ensam på bilderna om jag ska ha några ;) hahah !!!

    SvaraRadera
  4. Sara: Malibu och Cola är en otroligt god drink, drack den när jag va i karibien, jag blev sold.. :D
    Men igår blev det nån drink och litte vin till osten och kexen=)

    Och när du slutat amma bebisen får vi ses på en drink med malibu och cola:D

    SvaraRadera