måndag 15 februari 2010

Det ska börjas i tid


Träningen ska börjas i tid, så självklart ska ongen ha ett eget babygym! Detta fina har jag önskat mig av mamma & pappa i födelsedagspresent, vi fortsätter på temat med Mumin, det är ju bara för sött!
Idag är det mulet och riktigt grått ute, ser inte ut att kunna spricka upp i första taget. Jag ska slänga på mig ytterkläderna snart och ge mig ut på en långpromenad. Förkylningen är bättre, men en vilodag till innan jag sätter igång med träningen känns vettigt. Så promenad får det bli, både jag och Båtsman behöver komma ut i friska luften.

12 kommentarer:

  1. Jätte fint babygym =) kram

    SvaraRadera
  2. Ett sånt där gym kommer pryda vårat vardagsrumsgolv oxå... det är ju bäst att se till så åtminstone en i familjen tränar ;)

    SvaraRadera
  3. Sött! Vi har ett med Pingu.. :-)

    SvaraRadera
  4. Klart Båtsman ska träna musklerna i tid!! Med ett sånt fräsigt gym skulle till och med Ämma bli vältränad! ;)

    Ååååååh!!! Vilket FINT radhus! Håller alla tummar jag har!!

    SvaraRadera
  5. Tydligen inte ser jag nu..

    Oh vilket fin gym iaf :) Passar bra!

    Ja här är det grått och trist idag med, småsnöar lite med.. suck! Men ja, Oscar hostar illa så vi håller oss inne iaf.. tänkte ta en tur med Orbitreken iaf, får man röra sig lite iaf :)

    Ha en underbar dag! kramar.

    SvaraRadera
  6. Båtsman undrar hur mycket gymkortet går loss på :)

    /Älsko

    SvaraRadera
  7. ja här är det lika grått idag med, fy vad less jag blir! och snö kommer det med.. idag blir de iaf jobb för min del! ska bli skönt att komma ut lite, själv då? kram.

    SvaraRadera
  8. Det är så FINT det gymmet! :-) En kompis med sin lille sötnos har ett liknande med andra figurer och det är verkligen poppis hemma hos dem :-)

    Ha en fin dag! KRAM

    SvaraRadera
  9. Ett sådant gym hade vi till vår son, mycket uppskattat!
    Må så gott och va rädd om dig
    Kramelikram Camilla ♥

    SvaraRadera
  10. Åh, vi har också fastnat för tema Mumin, eller nåja jag iallafall.. det är ju SÅ gulligt :D Sen får ja lite egna barndomsminnen tillbaka ;)

    SvaraRadera