söndag 14 februari 2010

Dags för sista veckan!

Vi tog oss faktiskt en tur förbi radhuset igår, såg ut att vara ett riktigt trevligt område. Det som är skönt är ju att det är ett villaområde och inte ett lägenhetsområde. Sen såg vi att Klarälvsbanan gick precis bakom huset och det är ju perfekt för oss som är aktiva och gillar att cykla mycket. Vi cyklade ju föressten Klarälvsbanan förra sommaren, 9 mil är det och det var fantastiskt. Johan ska cykla den i år igen, jag som höggravid får nog avstå denna gången tyvärr. Det är också raka spåret ner till Friskis och det är ju toppen med gång/cykelavstånd, speciellt när man ska på mammajympa med bebisen sen :-)

Ja det finns mycket positivt med den och det är mycket som man måste tänka på och ta hänsyn till, inte bara att den är superfräscht inredd. Men ja, vi är riktigt sugna och beredda att ge en stor peng för den om visningen känns bra. Utgångspriset är ju ändå 995 000 så det kan ju sticka iväg lite, men den vinner som är trägen som Winnerbäck skulle sagt! Förstår egentligen inte varför det måste vara visning och budgivning? Vi har ju redan flyttat in för tusan!

http://www.hemnet.se/beskrivning/598225?r=3

Nu går jag in på min sista semestervecka. Ursäkta, men vart tog alla dagar vägen? Herregud vad tiden går fort. Men sen har jag "bara" 42 nätter kvar att jobba innan jag går på mammaledigt. Gud vad jag längtar! Nu räknar jag i alla fall med att vara frisk from imorgon, så lite planer och träning för veckan är inbokat.

Måndag: Långpromenad ca 8 km. Kontakta banken.
Tisdag: Träna 12-13. Hälsa på farmor m. familjen
Onsdag: Fika med Michaela. Träna 16-17.
Torsdag: Träffa syster. Träna 20.15-21.15
Fredag: Träna 11.30-12.30. Jobba 21-07.
Lördag: Jobba 21-07.
Söndag: Ledig. Fika med Hanna på em.

6 kommentarer:

  1. Oh vad spännande :)
    Hoppas att ni vinner nudå!
    Håller alla mina tummar för er iaf :)

    Jo jag var ju överviktig redan innan med Oscar så ja 16 kilo kanske var lite mkt då..
    Man ska ju inte gå upp så mkt helst om man redan är "för" tjock!
    Men ja, denna gången behövde jag ju endel kilon.. men som du säger, är man inte vän med vågen så är det ju så..
    Lite jobbigt..

    Ha en underbar dag tjejen!
    kramar.

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen grymt fin på bilderna. Förstår verkligen att ni vill ha den. Jag håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med radhuset! Hejja er! :-) Ska hålla alla tummar!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ser verkligen ut att vara i tipptopp! Grymt med att den ligger på hörnet också. Håller tummen!

    SvaraRadera
  5. Skit snyggt ju! =) Hoppas ni vinner!!

    SvaraRadera
  6. Jättefint radhus alltså! där skulle jag också kunna bo! :-)

    SvaraRadera