söndag 29 augusti 2010

Varning för ras

I morgon blir Moa 3 veckor redan, dagarna går så fort. Vi har varit hemma från sjukhuset i en vecka nu, och det tar verkligen tid att landa och komma på fötter. I alla fall för oss. Man ska lära känna varandra samtidigt som det vi har varit med om börjar komma ifatt oss. Det är jobbigt och jag känner att det tar tid, men det får det väl göra. En dag i taget.

Just nu känns det bäst att göra bloggen lösenordsskyddad. Så vill ni, lämna en kommentar med mejladress så skickar jag över en inbjudan till bloggen.

Må så gott.

66 kommentarer:

  1. Jag fortsätter gärna att följa din blogg om jag får. Hon är ju så liten och go!

    Kram på er! Och grattis till det nya livet!

    Louise

    SvaraRadera
  2. klart jag vill fortsätta läsa om er lilla family =)
    Tänker på dig, får komma o hälsa på snart när det passar och hon har blivit lite äldre lill skruttan! =) Kraaam

    jennief@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg! :)

    tina_larsson84@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Klart vi vill fortsätta följa er! Särskilt som ni ska flytta härifrån. :-/
    kristian . niemi vid gmail punkt com

    SvaraRadera
  5. Vill självklart följa er i fortsättningen, men jag känner mig själv. Jag tappar bort bloggar som blir lösenordsskyddade. Glömmer lösen osv. Men jag vill gärna få den äran att fortsätta följa er, och jag kikar in då jag kan =)

    SvaraRadera
  6. Jag fortsätter gärna följa =)
    /Fredrika

    fredrikakgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Ja jag får vill jag gärna fortsätta läsa om min namne och hennes familj. Lite roligt att min man heter Johan också! moa.flink@hotmail.com
    Vi hörs så ska jag svara lite längre på ditt senaste svar, tänkte svara bara till dig om det går bra! /Moa!

    SvaraRadera
  8. Jag förstår om det är mycket för er nu och vi känner inte varandra men jag vill gärna fortsätta följa er om jag får.
    Kram Emma
    emma.s.lindstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna fortsätta följa hur livet ter sig för er, hoppas att ni landar och är lyckliga :-)
    Kram Malin
    divhina@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Självklart vill jag fortstätta läsa dig blogg!!
    hannanikka@hotmail.com

    Ha en härlig söndag sötis!

    kramar

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag vill jättegärna fortsätta läsa om erat äventyr med lilla prinsessan:)

    m.gyllenbris@gmail.com om du vill skicka en inbjudan till mig=)

    /Marylin

    SvaraRadera
  12. Hoppas jag får vara med och heja på dig fortsättnignsvis!
    Kramar från
    annsanns@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill hemskt gärna fortsätta följa er blogg /sandra

    SvaraRadera
  14. Självklart vill även jag följa er :-D
    helliebellie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Självklart vill jag fortsätta följa bloggen även nu =) Har följt stora delar av graviditeten så vore roligt att få fortsätta följa ert liv även nu :)
    Hälsningar Kristin
    kristin__j@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Med stort intresse vill jag gärna fortsätta lära din blogg, om er vardag och ert lilla tillskott. Men självklart är det upp till dig.

    Mvh Sandra
    delacruuz@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. jag vill självklart fortsätta följa er!

    SvaraRadera
  18. Hej. Jag vill oxå kunna följa bloggen även framöver :))
    Kram på Er

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna fortsätta följa din blogg!! du har ju min mail! hoppas sakerna kommer imorg, har skickat med en klänning också :), om dom inte kommer imorg så är dom där på tisdag!! kramar på er

    SvaraRadera
  20. Åh klart jag vill följa er på bloggen framöver också :)

    SvaraRadera
  21. Vill ju såklart gärna fortsätta följa er. one_angel85@hotmail.com

    kram!

    SvaraRadera
  22. Jag MÅSTE få fortsätta läsa din blogg. =) Tycker det är kul att våra små är nästan lika gamla - min blev fyra veckor i fredags ju..

    Hoppas ni haft en fin helg! Vår helg har varit lugn och skön. Är trött - men det hör till nuförtiden - även fast lillskruttan sover bra.

    Många kramar till dig och din fina familj/ Mira

    mirandalux@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. ja skulle med vilja fortsätta läsa din blogg!

    SvaraRadera
  24. Snälla skicka lösenordet till mig, och gör ett lätt för man minns ju inte så mkt, hehe... KRAM madeleneljung@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag följer er så gärna om jag får. Stor kram!
    missagda@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag forsätter gärna läsa din blogg om jag får... Kram!

    SvaraRadera
  27. Glömde mailadressen :D :D

    mawer@spray.se

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Vet att vi inte känner varandra,men skulle jättegärna vilja fortsätta att läsa om dig och din lilla familj.Hälsningar Susanne.susanne734@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. HEJ!! Självklart vill jag följa din blogg =)
    Mvh Ulrica, Martin och Tiril =))
    carlssonulrica1@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. hej
    kikar gärna in hos dig o johan o er moa ibland om jag får, speciellt kul nu när man själv väntar smått igen...
    /Linda (johans f-d- bandkompis)

    qualityrose@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Du har minsann många läsare:) Jag skulle gärna följa din blogg om de nu inte är så att du vill att enbart nära vänner o familj ska läsa den, vilket jag givetvis respekterar!!!
    Du har min adress på msn:)
    Kram sara

    SvaraRadera
  32. Jag vill ju såklart fortsätta läsa, om jag får :) Kram på er! Mail: sandras85@live.se :)

    SvaraRadera
  33. Jag vill fortsätta läsa! :)

    SvaraRadera
  34. Grattis till er lilla tjej! Jag skulle gärna vilja fortsätta läsa din fina blogg. :)

    Mail: lina_k100@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Självklart vill vi följa er :) Det är mer eller mindre ett måste numer med våra små, hihi! Hoppas allt är bra med er. Får höras av i veckan om fikan om det finns tid, ork och lust så klart :) Stor kram till er!!

    johanna_dali@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg :)

    SvaraRadera
  37. men jag vill ju =) hoppas jag får. stor kram

    SvaraRadera
  38. om jag får fortsätter jag gärna läsa:)
    andreasson84@spray.se

    SvaraRadera
  39. Självklart vill jag kika in till er vännen min! :-) Vet inte om du har min mail - annamalinh@hotmail.com.

    Hoppas ni har haft en bra helg! Själv är jag helt slutkörd efter en intensiv men mycket bra helg i Tidaholm :-)

    Jag ses gärna till veckan! Vad sägs om torsdag? :-) Kram!

    SvaraRadera
  40. shit vilken bloggnörd du är då, värsta blondinbella snart jue med så här många läsare höhöhöh
    mejlamy@gmail.com

    SvaraRadera
  41. jag vill jag vill!!=)
    annasara01@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Vill jätte gärna fortsätta läsa om hur ni ha det.. loc-girl@homail.com..
    Kramar

    SvaraRadera
  43. Jag vill så klart jättegärna fortsätta följa eran blogg om jag får!

    ann_christinek@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill självklart fortsätta läsa din blogg :)

    pikume@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag vill ha! :)

    Hanna_Olsson_23@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. å vill gärna fortsätta följa bloggen, hade bf på samma dag som dig så din blogg har varit extra spännande att följa :)

    alinanilsson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Vill oxå jätte gärna fortsätta läsa din blogg :)
    Pansar@hotmail.com
    Kram Anso

    SvaraRadera
  48. Jag vill såklart fortsätta läsa om er vardag och er lilla tje :)
    KRAM!
    /Charlotte
    charkare01@student.kau.se

    SvaraRadera
  49. jag fortsätter gärna att följa er.

    coolaemmapettersson@hotmail.com

    // Emma :)

    SvaraRadera
  50. Det var värst vad många läsare du hade :) Jag vill också läsa Mälamiii! mette.bonnevier@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag skulle gärna följa bloggen, hittade hit för inte så länge sen. Gillar din blogg.

    Grattis till er. De tar ett tag att landa. Man får ta en dag i taget.

    jessierokk69@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej.. åh det var så länge sen jag var inne här! Grattis till eran fin fina dotter. Förstår att det varit tufft men ni är så fina. Skönt att allt gick så bra endå. Jag förstår att det e tufft i början innan man kommer in i allt. Det tyckte jag, att det var skitjobbigt nu är Tyra 5 månader snart och man kan inte tro det e sant när man tänker tillbaka på hur det var i början. Man får ta en dag i taget precis som du säger! Men grattis än en gång tänk att vi nu har våra töser här efter lång väntan. Jag önskar få fortsätta läsa din blogg. Ta hand om er kram Liza

    SvaraRadera
  53. Självklart vore det roligt att få fortsätta följa er i din blogg :-) linda_melin_eklund@telia.com

    SvaraRadera
  54. Melanie, jag tror du lika bra kan lägga ut lösenordet på internet någonstans så alla hittar det. x-D

    SvaraRadera
  55. Hej Melanie :)
    Jag vill oxå hänga kvar här hos er..

    Kram Therese W
    therese.wihlner@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. jag vill gärna läsa vidare :) kram

    SvaraRadera
  57. Me want it. :)
    Såklart!

    Kram, Jenny

    (jennylundh@live.se)

    SvaraRadera
  58. men mölla då,klart jag vill fortsätta läsa:)
    kram malin
    mammi.englund@comhem.se

    SvaraRadera
  59. Visst rusar tiden iväg?!
    Tänk att lilla Moa redan är tre veckor...
    Självklart hoppas jag på att jag ska få fortsätta följa din blogg :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  60. Skulle oxå vilja fortsätta läsa din blogg =) / Camilla millsan2@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Får jag också vara med ? :)
    pöss från mölla hellen

    SvaraRadera
  62. jag vill jag vill=)
    kraam

    evelinabirath@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Hej gumman.
    Jag och Melody vill gärna fortsätta följa bloggen och se hur det går för er.
    Kram

    cornie_81@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Då blir de super söta i sina snygga overaller våra små ;) hihi! Vi mår toppen här. Hoppas det är de samma med er! Kramis

    SvaraRadera
  65. Jag vill va med fortfarande. :) Du har väl lösen till min låsta?

    triquetra.blogg@gmail.com

    SvaraRadera