lördag 26 juni 2010

V.36


Vart tog föttera vägen?

13 kommentarer:

  1. åh, har du oxå fått en sån där rand på magen ? Min är fortfarande kvar som ett litet minne av att Viggo faktiskt bott där inne... Hoppas ni haft en mysig midsommar =) Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan :)
    Hittade din blogg via en annan (gbgida.blogg.se)
    Ser att vi har BF ganska nära :D
    Va roligt :)

    Hoppas att du haft en trevlig Midsommar
    och god fortsättning :D

    kram Emma

    SvaraRadera
  3. Halloj snäckan!

    Hoppas ni hade en underbar midsommar.

    Jag har undrat i flera veckor var mina fötter håller hus:-)
    Har du problem med vatten?

    KRAM

    SvaraRadera
  4. hihihi.. så söt du är. Hoppas du ahr haft en trevlig midsommar. kram

    SvaraRadera
  5. Va fint du har fått det här inne! o magen blir bara större och finare för varje dag! hoppas ni hade en mysig midsommarafton på hemmaplan!! kram på dig

    SvaraRadera
  6. Vad underbart! Förhoppningsvis kommer fötterna tillbaka igen om några veckor iaf..:)

    Hoppas ni har en jättefin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  7. Haha, jag har efterlyst mina också!
    Underbar bild ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Magen är kanske större fast jag tror att den blev stor fort lixom. (snabbare än förra gången, hade stor mage då oxå ;-) )
    Hoppas ni haft en trevlig midsommar!

    //Jolie

    SvaraRadera
  9. Okej. tänkte köpa en svart först men så hittade jag denna på blocket så billigt så det var lika bra att slå till :)

    SvaraRadera
  10. Ja haha jag saknar att se fötterna!

    SvaraRadera