tisdag 2 februari 2010

Lea

I söndags kom våran lilla kusin Lea till världen. Henka messade ett kort på henne och man blev ju alldeles rörd, vecken going! I samma stund började man ju tänka på när det är våran tur att träffa vårat underverk, då blev jag ännu mer blödig, men som alltid så skyller jag på Båtsman och hormonerna ;) Det ska i alla fall bli roligt att få träffa dom när man har landat lite.

Redan en ny vecka igen och idag tänkte jag faktiskt ta tag i mitt liv igen och gå ner och träna. Första passet på över två månader så det ska bli riktigt skönt. Illamåendet har hållt sig borta ett par dagar nu, så jag hoppas det håller i sig även idag. Förutom det så är dagen oplanerad. Johan ska iväg på jobbmöte och sen klättra på eftermiddagen, så jag blir ensam på hemmaplan. Får se om jag orkar hitta på någonting, det är ju gött och vila på soffan en stund också ;)

Resten av veckan ser ut ungefär såhär:

Onsdag: Träna 12-13. Följa med syster och hennes sambo på lägenhetsvisning på kvällen.

Torsdag: Ikea och bergvik för att kika och planera lite. Sen hälsa på i Skåre och besök hos frissan, håret ska klippas och slingas igen.

Fredag: Åker till Åmål med missarna.

Lördag: Tar tåget till Göteborg! Dags för myshelg med hotellövernattning :-)

3 kommentarer:

  1. Duktig du är som orkar träna!:-)
    Mysigt med hotellövernattning, jag hade också tänkt planera in det, utan barn, kanske blir det runt alla hjärtans dag? :)

    Förresten så städar jag än=)

    SvaraRadera
  2. haha... vi kör budget varianten av "vuxenmys" nästa vecka när kusinerna i stockholm ska få besök. Det blir visserligen inget hotell, men de har bubbelpool som jag tänkte passa på att låna... Och för att lyxa till de lite åker jag x2000 i första klass till huvudstaden. Jag är ju faktiskt för tjock för att trängas på en buss nu för tiden ;)

    SvaraRadera
  3. Haha nä du alternativ två är det då inte :P Det var nog maten jag käkade på en sunkig kinarestaurang som gjiorde mitt illamående när jag tänker efter.
    Göteborg. DÅ kanske vi ses där nere.

    Och fikan missade vi igen. :/

    SvaraRadera