söndag 21 februari 2010

Full fart i veckan!

Äntligen är arbetshelgen över!

Tillbaka efter semester, allting är som vanligt och helgens nattpass har varit helt ok. Men det är jobbigt att vända på dygnet igen, men det är bara att stå ut. Jag vet att jag som gravid kan begära att få jobba dagtid istället, men det vill jag inte och nu är det ju "bara" två månader kvar.

Denna veckan som kommer är det full fart som gäller:

Måndag: Visning kl 10. Mäklaren kommer för värdering av våran lägenhet. Budgivningen startar om vi är intresserade. Måste handla lite mammakläder & sen besöka Kilenegården med Johan som ska åka skidor. Planen är att klämma in ett träningspass på kvällen också.

Tisdag: Träning på förmiddagen med mamma & syster. Ev träffa Michaela för en go fikastund.

Onsdag: Träna på förmiddagen. Jobba 21-07.

Torsdag: Jobba 21-07.

Fredag: Äntligen dags för ultraljud 08.30! Är det en Båtsman eller en Båtsmanna som gömmer sig där inne? Träna på eftermiddag. Ev fika med Hanna? Sen myskväll för hela slanten. Ladda inför en ledig helg!

I natt är jag ledig, men Johan ska göra ett sista pass innan han går på sin långledighet. Så snart blir det middag, Johan står för maten och bjuder på sin goda Risonigryta - mums! Blir nog lite glass till efterätt också. Gott ska det vara minsann! Ett Yogapass på det senare ikväll, skönt att sträcka ut och bli avslappnad inför natten sen. Då sover man som en prinsessa :-)

7 kommentarer:

  1. sv; ja, och det är så oskönt när de börjar sitta tight!

    SvaraRadera
  2. åh grattis till er :)

    och ja hjälp! det är livsfarligt med polarn, haha! sjukt fina grejer har vi faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. SPÄNNANDE med ultraljud!! Och jag hoppas ni får massa para för er lägenhet, den är ju superfin!

    Haha, visst äre gött att gå i jeans och luvtröja? Bästa outfiten ever! Fast okej då.. Nån gång ibland får man faktiskt anstränga sig lite. Jag kan ju inte se ut som fritidspedagogen med stort F årets alla dagar. ;)

    SvaraRadera
  4. Sååå spännande med ultraljud, jag vill gå igen och igen och IGEN !!!

    SvaraRadera
  5. hej gumman!
    ja de va skönt att komma bort hemifrån lite.. man släpper ju allt då :)

    jag ser att den hamnat där längst upp, ska den vara där? i alla fall så ser ju layoten annorlunda ut i blogspot, men ta bort den där widgeten och sen klickar du på "grejen" på sidan där du har om mig och så lägger du in widgeten där i en ny ruta där istället.. förstår du? svårt att förklara såhär bara..

    jag går in på min hussida och så ska jag försöka förklara:

    LAYOUT - lägg till en gadget ute på HÖGER sida och så lägger du in koden där.. du gör en html gadget.. förstår du?
    hoppas det!
    du har antagligen tagit: lägg till en gadget fast LÄNGST upp, den ska du ta bort och lägga in på höger sida istället.. hoppas att du fixar det :)

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt med ultraljud!!!

    SvaraRadera
  7. ser att du fixade till det :)
    bra jobbat :) mkt bättre så!

    ja nu är de mindre än en månad kvar.. helt sjukt ju! nära men ändå så långt borta liksom.. spännande är de iaf :)
    kramar.

    SvaraRadera