söndag 28 februari 2010

All work - no play

Gomorron!

Vaknade riktigt tidigt idag, 05.20 närmare bestämt. Magen kurrade så det var lika så gott att stiga upp, kan ändå inte somna om när jag är hungrig. Så nu är både frukost och kaffet avklarat för denna morgonen och klockan är inte ens 07.30.

Idag ska vi sticka iväg till bergvik tidigt på fm. Jag ska inhandla bekväma streetskor & mammajeans och Johan var sugen på en jacka. Efter det blir det hem och äta lunch för att sedan gå över gården och hälsa på Linda, Kristian & Ellen. Ett träningspass senare ikväll är inplanerat och sen blir det soffläge för resten av kvällen. Känns som en mycket bra söndag!

Nästa veckan kommer nästan enbart bestå av jobb, då jag jobbar 7 av 8 nätter (phuuu!!). Ska klämma in några träningspass också, men mer än så lär det knappast bli. Jag är inställd på att vara mycket osocial ända tills nästa tisdag morgon, då jag går av mitt sista pass. Planerna för början av veckan ser i alla fall ut såhär;

Måndag: Tidigt träningpass mellan 07-08. Ringa barnmorskan på fm och boka in ny tid. Jobba 21-07.
Tisdag: Ev. träna mellan 17-18. Annars bara jobba 21-07.
Onsdag: Ska gå på vänta barn jympa med Jolie 18.45-19.45. Ledig natt!
Torsdag: Träna 17-18. Jobba 21-07.


11 kommentarer:

  1. Haha, om jag startar eget - kommer du köpa mina semlor då? ;)

    SvaraRadera
  2. Oj det låter som det blir fullt upp i veckan! Se till att få vila kroppen lite mellan varven med..! Jobbigt med många missfall runtomkring, då blir det ju lite extra jobbigt så det var ju skönt att allt var okej iaf.. Sköt om er och varandra! kramar.

    SvaraRadera
  3. jiises va ni är duktiga som gympar ! Får ju mig själv att framstå som en värre latmask än vanligt... men istället roar jag mig med att äta det mesta jag kommer över de sista veckorna. När bebben är ute ska jag börja mitt nya nyttigare liv =)

    SvaraRadera
  4. Givetvis är allt dyrt, speciellt om det inte finns möjligheter att ärva kläder, saker med mera=/
    hoppas du fann roliga grejer på shoppingdagen=)

    SvaraRadera
  5. Från början var det sagt att jag skulle ha henne på livstidfoder, för hon ville inte sälja henne till mig. Hon ville fortfarande känna att hästen var hennes. Sen hörde hon ju av sig för hon ville ha hjälp med betalning till försäkringen, men jag sa att jag inte ville betala en försäkring på en häst som inte är min. Då ändrade hon sig, och ville sälja Bonnie. Hon sa då att avbetalning var ok. Men jag fick aldrig papper, och jag ville inte betala varje månad å kanske bli lurad. Och så nu då, så har hon restskatt som ska betalas i mars, och POFF så skicka hon alla papper. Och nu ska hon ha hela summan på en gång. Galet!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Har varit borta från internet ett tag så jag har ju missat att ni fått reda på att det är en liten tjej ni ska få :-) Vad mysigt för er att veta att det är en liten dotter ni ska få! :-)
    Hoppas att du mår bra annars! :-) Kram till dig!

    SvaraRadera
  7. Ja när börjar man lyssna på hjärtljuden då? Jag har noll koll fast jag håller på att gå igenom en grav :) ha ha!
    Hoppas att allt är bra! kramar.

    SvaraRadera
  8. sv: ja, det blir bara b'ttre och bättre!

    SvaraRadera
  9. KUL med vänta barn gymoa :-)

    SvaraRadera
  10. Åh, det blev fel men du förstår väl att jag menar gympa och inget annat =)

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket! Känns riktigt bra att ha klarat det..:) Hoppas allt är bra med dig och bäbisen? Kramar

    SvaraRadera