söndag 1 augusti 2010

BF plus 7

Nej, inte ens lite hästlukt kunde sätta fart på den stöniga ungen som bor i min mage. Men det var i alla fall skönt och roligt att komma ut och titta på hästhoppning, plus att jag fick någonting annat att tänka på för ett par timmar.

Har inte så mycket att blogga om känner jag, vi gör inte så mycket om dagarna liksom mer än att just v ä n t a. Sett klart på säsong 6 av The Shield så nu väntar vi på att den 7e och sista säsongen ska komma till veckan. I stället har vi nu gått över till Dexter. Första säsongen har vi redan sett, så igår köpte vi på oss 2a och 3e. Så mycket film blir det minsann, men det är bra. Orkar inte titta på tvn, dom visar bara dynga egentligen och all reklam gör mig vansinnig!

I kväll ska vi äta pizza och fortsätta med Dexter. Sen ska Johan sova ute på Bonäsudden i natt. Jag känner mig inte ett dugg orolig över det, även fast jag vet att det kan sätta igång när som helst. Men är det så, så är han ju hemma på ett kick igen. Endra kravet är att han har täckning på mobilen, annars får han komma hem igen hehe.

Om inget händer under natten, så har vi tid hos barnmorskan i morgon bitti som sagt. Så får vi se vad hon säger sen. Hoppas ni har en skön och härlig söndag!

8 kommentarer:

  1. Ett internskämt på en familjelivstråd jag hänger på är att äta en Calzone ;) Sen kommer bebis, många som gjorde just det nämligen. haha. Lite komiskt =) Men jag tror minsann att lilla Moa kommer i morgon jag, eller i natt.

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag instämmer med föregående talare, jag födde också barn efter en pizza - bästa uppladdningen :-)

    Håller tummar och tår att prinsessan snart är hos er!!

    SvaraRadera
  3. Liten tjurig tös. Men det kommer inte att dröja länge förens ni har henne hos er...varje dag är en dag närmare, men jag håller tummarna för att hon vill komma snart :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. hopas det gick bra hos barnmorskan och att lilla moa snart kommer till er, stor kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror garanterat att hon kommer i natt om Johan planerat att sova borta=) 2 augusti låter som ett bra datum! Lycka till! kram kram

    SvaraRadera
  6. ooo kom nu lilla bebis, det är sååå segt att vänta!! ja gick ju över 8 LÅNGA dagar så imorg tror jag hon kommer!

    SvaraRadera
  7. Gumman, som jag tänkt på er! Och ännu är hon kvar i magen :-) OM hon inte kikat ut inatt eller under morgon dagen så ses jag gärna!! Jag skickar iväg ett sms imorrn så ser vi om du svarar lr inte (om inte så kan jag FÖRSTÅ varför hihi!) :-)

    KRAM till er!

    SvaraRadera
  8. Nu går det saaakta hörredu. Imorgon är vi en vecka över tiden, men inget BM-besök förens på fredag. Nu vill jag verkligen ha ut den lill*, börjar känna riktigt tungt och stort.. men tyvärr kan vi ju bara vänta! :/

    Däremot lurades den lill* och vi var in på CTG idag, allt fint. MEn det var två ganska oroliga blivande föräldrar som åkte in efter ingen rörelse alls på länge,länge. Hur skönt det var att både höra hjärtljuden och känna sparkar går inte beskriva!

    SvaraRadera